script src="http://c.weblogcode.ir/box.php?d=7450&c=0059b4"> لینک باکس افزایش بازدید خوش آمديد
*دیدنی و خواندنی*
گالری عكس .مدوفشن.مطالب خواندني و دانلود موزيك

 

                                     نایت اسکین

            نه تو می مانی و نه اندوه و نه هیچیک از مردم این آبادی ...
به حباب نگران لب یک رود قسم، و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت، ...
غصه هم می گذرد، آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند ...
لحظه ها عریانند.

                       به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز



نظرات شما عزیزان:

مرتضی
ساعت10:50---22 فروردين 1392
سلام خیلی خوب بود خوشحال میشم شما هم سر بزنین

بی بدیل
ساعت20:48---15 فروردين 1391
سلام ،
ممنون که به سایت خودتون (بی بدیل) اومدید و لطف کردید و لینک دادید.
با افتخار به شما لینک دادم.
جمله ی زیباییه! شادی را علت باش...
شاد و پیروز باشید و سال خوبی پیش رو داشته باشید
بی بدیل


اشناست
ساعت9:56---15 فروردين 1391
سلام دوست عزیز خواهش میکنم به وبلاگ منم سر بزنید خوشال میشم و اگه دوس داشته باشین با هم تبادل لینک میکنیم بهم خبر بده ممنون فقط زود تر

soheil
ساعت17:36---26 اسفند 1390
طفا به وبلاگ من هم سر بزنيد و نظر بذاريد با تشكر www.elmii.loxblog.com

رادین
ساعت17:19---24 اسفند 1390
سلام دوست من چهارشنبه سوری چه طور بود؟
عید رو پیشاپیش بهت تبریک میگم امیدوارم سال خوبی در کنار خانواده داشته باشی به وبلاگ شاد من یه سری بزن و به من امتیاز بده منتظر نظر های لذت بخشت هستم


کولاک
ساعت15:55---24 اسفند 1390
سلام
وبلاگت خیلی جالبه
وقت کردی یه سری به ماهم بزن
یاعلی؟


سینا
ساعت11:20---21 اسفند 1390
سایتی فوق العاده داری ممنون می شم اگه لینکم کنی
sinamohtaram78.blogfa.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 14 اسفند 1398برچسب:زندگي,سخن زيبا,,
ارسال توسط فاطیما
آخرین مطالب