script src="http://c.weblogcode.ir/box.php?d=7450&c=0059b4"> لینک باکس افزایش بازدید آشنایی با انواع شلوار جین
*دیدنی و خواندنی*
گالری عكس .مدوفشن.مطالب خواندني و دانلود موزيك

1- جین راسته

Straight cut

جین راسته نوعی شلوار جین است که محیط آن از بالا تا پایین یک اندازه است. جین راسته روی محل طبیعی کمر نگه داشته می شود و از بالا تا پایین خیلی گشاد نیست. پاچه شلوار هم گشاد نمی شود. این یک نوع شلوار کلاسیک است اما پوشیدن آن در هر زمان خوب است. البته باید مطمئن شوید که فرم اندامتان با این نوع شلوار تناسب داشته باشد.

2. جین فلر کات

Flare cut

این نوع شلوار تقریباً مشابه شلوار بوت کات است اما کمی تنگ تر از آن و از زانو به پایین گشاد می شود و ظاهر آن شبیه به قیف است. این شلوار از کمر تا زانو تنگ است. این نوع شلوار جین را باید کمی پایینتر از محل طبیعی کمر نگه دارید و نباید چندان تنگ و جسبان باشد. بعضی ها می گویند این نوع شلوار هیچوقت از مد نمی افتد ودر هر موقعیت و زمانی می توان از آن استفاده کرد.

3. جین بوت کات

Boot cut

شلوار بوت کات تقریباً مشابه فلر کات است اما در قسمت مچ پا تنگ تر است. این نوع شلوار در قسمت زانو مخروطی می شود و در قسمت ران ها تنگ و جسبان است و از زانو به پایین کمی گشادتر می شود.

4. جین پاچه گشاد

Bell bottom

این نوع شلوار جین از زانو به پایین بسیارگشاد می شود و در قسمت ران ها چسبان است. این سبک جین هم توسط خانم ها و هم آقایون پوشیده می شود و در سال 1971 و 1972 بسیار روی مد بود. شلوارهای پاچه گشاد در گذشته توسط دریانوردان پوشیده می شد و یکی از لباسهای سنتی آنهاست. این شلوار که پاچه های گشادی دارند باعث می شود که دریانوردان بتوانند به راحتی چکمه های خود را زیر آن بپوشند.

5. جین لوله تفنگی

Skinny jean

این نوع جین از بالا تا پایین تنگ و چسبان است و بسیار زیبا و مد روز می باشد. اما برای پوشیدن آن لازم است که حتماً خوش اندام باشید (برای خانم هایی که ران های کوچک تری دارند و قد بلند هستند زیباتر است). این نوع شلوار با کفش پاشنه بلند یا چکمه های پاشنه بلند بسیار زیباتر نشان می دهد.

برگرفته از سايت مردمان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 6 دی 1390برچسب:شلوار جين,,
ارسال توسط فاطیما
آخرین مطالب